27 Aralık 2009 Pazar

ARTIK ANTALYA'DA DA BİR PASTA KURSU VAR....

Sömestre tatilinden itibaren artık evime Antalya'ya gidiyorum..Gidiyorum ama yerime benle beraber kurabiyelerimi yapan ablamı  bırakıyorum..Zaten geçici bir süre için Ankara'daydım..Bu zaman içinde Antalya'da olan bayanlardan orada pasta kurs olmadığı ama kurs almak istedikleri konusunda çok telefon aldım.Sadece Antalya'daki bayanlardan değil Türkiye'nin bir sürü ilinden telefonlar aldım.Malesef Antalya'da  pasta kursu olmadığını biliyorum,çünkü oradayken bende çok aradım.Bulamayınca da Ankara'da kurs almak zorunda kaldım.Ama bu iş daha çok yeni olduğundan herhalde ,büyük şehirlerimizde olanaklar daha fazla.Ankara bile henüz İstanbul kadar bilmiyor butik pastacılık işini..

Neyse lafı daha fazla uzatmayayım.Artık Antalya'da da pasta kursu almak isteyenlere pasta eğitim semineri verecek biri var.Bütün hevesim ve bilgilerimle hizmetinizdeyim ..Daha fazla bilgi için lütfen bana ulaşın.
0537 877 86 27
 
Gül'ün Kurabiye Evi