14 Mart 2011 Pazartesi

KIZIMIN DOĞUM GÜNÜ PASTASI

Herkese,mutlu,sağlıklı,başarılı ve bol kazançlı bir hafta dilerim.Benim için çok yoğun geçen bi haftadan çıktım ama bu hafta daha da yoğun geçecek,o yüzden zaman buldukça yaptıklarımı eklemeye çalışacağım.
Pastamız geçen hafta kızımın okulunda kutladığımız doğum günü için hazırladığım pastası.Prensesim büyüdü de 10 yaşına girdi bile.Zaman ne kadar çabuk geçiyor,bir kez daha anladım.Kızıma başarılı ,mutlu ve herşeyden önce yaşadığı,bu küçücük  yaşında yaşamak zorunda kaldığı onca şeyden sonra çooooooooooooooooooooooooookkkkkk  sağlıklıııııııııııııııııı bir ömür diliyorum.Bizim içinde en önemlisi bu.Allah seni bana iyiki verdi,iyiki varsın kuzummm.

1 yorum:

birdilimdus dedi ki...

Gülcüğüm kızına pastası kadar şık, lezzetli, keyifli ve eğlenceli bir ömür diliyorum. Happpyy birtthhddayyy!!

Sevgiler,
Evren

 
Gül'ün Kurabiye Evi