26 Aralık 2011 Pazartesi

GÖKAY'IMIN ÇİZGİ FİLM KARAKTERLİ KURABİYELERİ

Birtanecik yiğenim benim küçük adamım Gökay'ımın  kreşteki arkadaşlarına ikram etmesi için,kendisi tarafından istenen karakterleri içeren kurabiyeleri.
                                                    Şimşek Mcgueen kurabiyelerimiz.
                                                      Mickey ve Minnie Kurabiyelerimiz.
                                                    Hello Kitty Kurabiyelerimiz.
                                                             Aşık Kurbağamız.
Bi daha ki sefere Çizmeli Kedi kurabiyeleri istiyor teyzesinin kuzusu.Emir büyük yerden olunca bizede ne yapıp edip hazırlamak düşüyor.Sen yeterki iste paşammmmm.....

4 yorum:

birdilimdus dedi ki...

Ellerine sağlık canımmmmmmmm çoook ciciler özellikle de kurbağalara bayıldım.

Sevgiler,
Evren

GÜL DOĞAN dedi ki...

Teşekkür ederim Evrencim.

Sevgiler.

birtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
yaptıklarınıza hayran kalmamak elde değil..
bayıldım her birine.
emeklerinize sağlık.
ama bunlara kıyılıp yenilir mi ki..
:)
seve seve takipçinizim.
bende sizi bekliyorum sayfama.
kucak dolusu sevgiler hemşehrime...
:)

GÜL DOĞAN dedi ki...

Bloğuma hoşgeldiniz Ayşegül hanım.Bende sizin bloğunuzu zevkle takibe aldım.



Sevgiler.
Gül.

 
Gül'ün Kurabiye Evi