24 Mayıs 2010 Pazartesi

KURABİYE KURSUNDAN GÖRÜNTÜLER


Bir önceki yazımda da belirttiğim gibi geçen hafta İzgün hanımla kurslar yaptık.Bunlarda kurabiye kursundan ve İzgün hanımın iki tatlı meleğinden görüntüler.

bunlar vitray kurabiye çalışmalarımız,
bunlar royal icing krema ile çalıştığımız kurabiyelerimiz,
Bu güzel hanfendinin adı Nehir,bizimle beraber kurabiyeler yaptı.
Bu cici beyefendi de Deniz,o bizi mama sandelyesinden izledi sadece,arada da kurabiyelerimizi yedi tatlı tatlı,


bir kursumuz daha böyle geçti keyifle ve ben bir arkadaş daha kazandım en önemlisi bu bence.

5 yorum:

Pastane'den dedi ki...

Gül çok teşekkür ederim çok keyifliydi kurabiye süslerken nasıl etrafı dağıtmışız kendimizden geçmişiz resmen.Seninle tanışmak ve arkadaşlığını kazanmak benim içinde çok önemli çok teşekkür ederim

Ülkü dedi ki...

Tüm iyiniyetiyle bildiklerini öğrencilerine aktaran ve emek ve sevgiyle gözellikler yaratan Gül Hanım'ın kurslarına hala katılmadınız mı yoksa??
Gül Hanım eski öğrenciler için bir tanışma toplantısı düzenlersiniz artık, epey bir olduk sanırım :)Sevgilerimle..

GÜL DOĞAN dedi ki...

ay beni utandırdınız bayanlar sizleri tanımak benim için çok büyük zevkti.
Ülkü hanımın dediği gibi bütün kursiyerlerimi bi gün toplamak çok güzel olurdu.Bu arada Ülkühanım bloğunuzu çok boşladınız takip diyorum ona göre.

GÜL DOĞAN dedi ki...

ay beni utandırdınız bayanlar sizleri tanımak benim için çok büyük zevkti.
Ülkü hanımın dediği gibi bütün kursiyerlerimi bi gün toplamak çok güzel olurdu.Bu arada Ülkühanım bloğunuzu çok boşladınız takip diyorum ona göre.

özlem dedi ki...

Canım çalışmaların harika.Bu kurslarda çok keyifli oluyor değilmi?.Bursa dan sevgiler....

 
Gül'ün Kurabiye Evi