28 Kasım 2010 Pazar

GAMZE'NİN 2 KATLI DOĞUM GÜNÜ PASTASI


Herkese iyi haftalar dileyerek başlamak istiyorum yazıma.Geçen hafta benim için oldukça yoğun geçti,artık sıra sizinle paylaşmaya geldi.Aslın da bu pastayı geçen hafta değil bayramdan önce 12 yaşına giren Gamze için onun istekleri doğrultusunda hazırladım.Kendileri şeker hamurunu sevmedikleri için pastayı kremalı hazırladım.Pastanın içi kakaolu pandispanya,çikolatalı pastacı kreması,muz ve çikolata parçalarından oluşmaktadır.Daha nice mutlu mutlu yaşlara Gamze.

7 yorum:

ZUHAL dedi ki...

Gülcüm ellerine sağlık.Çok güzel olmuş pastan.Sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Tam bir kız çocuğu için cıvıl cıvıl bir pasta olmuş ellerine sağlık canım.

Pastane'den dedi ki...

tam bir doğumgünü pastası olmuş süslemeler harika
ellerine sağlık Gül

GÜL DOĞAN dedi ki...

Zuhal ablacım çok teşekkür ederim,canım benim.Öptüm sevgiler.

GÜL DOĞAN dedi ki...

Handancım güzel yorumun için sağol canım.

GÜL DOĞAN dedi ki...

izgüncüm sağol canım,bu ara sürekli kremalı pasta çalışıyorum.Değişik teknikler çok hoşuma gidiyor.

ZUHAL dedi ki...

Blogumda seni bekleyen bir ödülün var Gülcüm.Ugrarmısın lütfen.

 
Gül'ün Kurabiye Evi