7 Mart 2010 Pazar

YALANCI TİRAMİSU


Evde verdiğim pasta kursundan artan krema vardı (oldukça çok yapmışımda.),tabii dolapta her zaman bir pandispanyam bulunur, labne peynirde vardı kendimce bunları birleştirip bu yalancı tiramisuyu yaptım.
Önce krema ile labneyi karıştırıp çırptım(klasik pastacı kreması).Pandispanyanın alt tabanını 1 bardak nescafe ile ıslattım,üzerine kremayı sürdüm 2. kat pandispanyayı koydum.Krema bitti bende kutu kremayı pudra şekeri ile çırptım ve pastanın dışını bununla kapladım.Üzerine kakao eledim kızımın isteği üzerine birde muz koyup üzerine soğuk jöle sürdük(gerçi kızım kahve ile ıslatıldığı için sevmedi pastayı ama).İşte ortaya bizim uydurduğumuz yalancı tiramisu çıktı.Bence oldukçada lezzetliydi.

1 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Gül'cüğüm ellerıne saglık canım harıka görunuyor:)sevgiler

 
Gül'ün Kurabiye Evi