16 Temmuz 2010 Cuma

TEŞEKKÜRLER LUXEL

Daha önce size burda luxel börekçi fınını alıp çok memnun oldugumdan bahsetmiş fırın almak isteyenlere tavsiye etmiştim.Luxel yetkilileri blogumda ki bu yazımı görmüş ve bu yüzden bana piyasaya yeni çıkacak olan Luxel Süper Börekçiyi  hediye olarak yollamaya karar vermişler.Bu fırında da börek yapmak için olan extra fonksiyonların yanında evde mangal,şiş,tavuk çevirme ve yogurt yapma gibi fonksiyonlarda var.Diger fırında da oldugu gibi ister fanlı ister fansız çalıştırabiliyorsunuz.Börek yapmak için olan yuvarlak tepsiside yapışma olasılıgına karşı  teflondan yapılmış.
Kısacası bir fırında aradıgınız ve hatta daha fazlası Luxel Süper Börekçide mevcut.
Bende burdan bana bu güzel fırını hediye eden Luxel yetkililerine çok teşekkür ederim.Eger bu günlerde bir fırın alacaksanız bu fırını hiç kaçırmayın derim.
NOT:Klavyemin yumuşak  g  harfi çalışmadıgı için onu yerine normal g harfini kullanmak zorunda kaldım.

5 yorum:

kalpkurabiye, deniz dedi ki...

güle güle kullanın Gül Hanım..
eminim ki nefis börekler pişirip paylaşacaksınız bizimle:))

aysemmutfakta dedi ki...

güle güle kullan canım.deneyip tavsiye etmen bir çok kişinin rahatça almalarını sağlayacak.

GÜL DOĞAN dedi ki...

Sagolun denizcim ve ayşecim.Ben zaten luxel börekçi kullanıyorum inanınki çok memnunum.Hem fanlı hemde fansız çalışması çok büyük avantaj.Kek ve kurabiyelerde fanlı,börek ve pogaçalarda fansız kullanıyorum sonuç harika oluyor.Almak isteyenlere çok çok tavsiye ederim.

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

oo harika güle güle kullanın.bende luxeell börekçi kullanıyorum ve çok memnunum.Büyük fırınımın pabucunu dama attı hoş buda en az onun kadar büyük:)güle güle kullanın yeni modelinide

GÜL DOĞAN dedi ki...

Merhaba Aylin Hanım,
bloguma hoşgeldiniz.Teşekkür ederim inanı ben ço memnunum fırınımdan herkese tavsiye ederim.

 
Gül'ün Kurabiye Evi