8 Ekim 2010 Cuma

MİNİ MİKİ KURABİYELERİ

Bu günler de o kadar yoğunumki elimde çok fazla tarif birikti,böyle arada boş vakit buldukça yayınlamaya çalışacağım.Bu kurabiyeleri yapalı 3-4 hafta oluyor,şeklini burda görmüştüm.Bu siteyi bence bi gezin güzel şeyler var.Ben  ordaki tarifi uyguladım sonuç harika.Çocuklar bayıldı,şeker hamursuz görsel kurabiye isteyenler içinde güzel bi tarif bence.
MALZEMELER:
600gr un,
40 gr kakao(ben dark kullandım)
250 tereyağ ya da margarin(oda ısısında)
200gr pudra şekeri,
2 yumurta,
1 y.k krema(yoksa 2 y.k süt )
1 vanilya,
1/2 paket kabartma tozu.
YAPILIŞI:Yağ ve pudra şekerini mixer ile krema kıvamına gelene kadar çırpın,yumurtaları ilave edip çırpmaya devam edin,krema(yoksa sütü)ve vanilyayı ilave edip tekrar karıştırın.Unu kabartma tozu ile başka bir kaba eleyip yumurtalı karışıma azar azar ilave ederek yoğurun.Hamuru 2'ye bölüp bir parçasına kakaoyu ekleyip yoğurun.Aşağıdaki resimlerde görüldüğü gibi şekillendirip,
altına yağlı kağıt serdiğiniz fırın tepsisine dizip önceden 170 derecede 10 dakika ısıtılmış fırında 15-20 dakika pişirin.Afiyet olsun:))

8 yorum:

canan dedi ki...

Kurabiyeler çok şeker olmuş:))elinize sağlık...

Pastane'den dedi ki...

gül çok şirin kurabiyeler olmuş ellerine sağlık
bu hamurdan farklı çeşitlerde yapılabilir tahminimce
denemek lazım

umutfak ♥ dedi ki...

Çok ciciiii :) İnşallah yapayım ben bu kurabiyeden. Bir arkadaşım panda'yı seviyor.. Ona benzemişler :)
Umarım onca işin arasında bir fırsat bulup yaparım.

Ellerine sağlık Gül.. :)

BASİTTARİFLER dedi ki...

ellerinize sağlık yaa.. çok güzel olmuşlar

GÜL DOĞAN dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar,daha yayınlanmayı bekleyen çok tarif var ama zamanım el verdikçe paylaşacağım inşallah.Mesela saat şu an gece 1 buçuk ben hala kurabiye yapıyorum sabaha teslim edilecek.

canan's culinaria dedi ki...

sevgili gül,

sitenizi yeni kesfettim ve minik kurabiyelerinize bayildik.

sevgiler,
canan

Banu dedi ki...

Canım canım nefis kurabiyeler yapmışsın ellerine emeğine sağlık. Ben şu göbişi yuvarlakları yerim yerim:))

kalpkurabiye, deniz dedi ki...

ablacım emeklerine sağlık:)) aynı bloğu bende takip ediyorum çok yaratıcı ve mutfakta sınır tanımıyor:))
uyarlaman çok başarılı olmuş ablacımm:))

 
Gül'ün Kurabiye Evi