27 Ağustos 2010 Cuma

KURABİYE SEPETLERİM VARRRRRR

Bir Vakıf için hazırlamış olduğum kurabiye sepetleri.İçinde çeşitli tatlı ve tuzlu kurabiyelerden oluşan 10 adet kurabiye ve üstünde cici kız kurabiyesinden oluşmakta.İçindeki her bir kurabiyenin tarifini ilerki günlerde paylaşacağım.Bu sepetler tam 30 adet hazırladım.Jelatin ile kaplanıp kurdela ile bağlanmış halini çekemedim malesef,tam bitirdim almaya geldiler..
                                                          
bunlar en üste bulunan cici kızlarım,
bunlarda kurabiye sepetinin içinde bulunan bazı kurabiyeler.

7 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ımmmm nefis bu kurabiyele.ellerine sağlık Gül.kızlara bayıldım:)sevgiler

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ellerine sağlık Gül.Nefis görunuyorlar kızlara bayıldım.:)sevgiler

kalpkurabiye, deniz dedi ki...

ablacımm bunlar pek bir güzeller yaa:)) emeklerine sağlık hanımkızlara bayıldımm:))

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel olmuşlar,sanki yemesek de saklasak arasıra çıkarıp baksak gibi.Ellerinize sağlık.

GÜL DOĞAN dedi ki...

güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar.
evet bu kızları çalışmayı bende çok seviyorum,o yüzden cici kızlar diyorum.sanki küçük bi kız çocuğunu giydiriyormuşsunuz gibi.

Pastane'den dedi ki...

Gül ellerine sağlık kurabiyeler enfes görünüyor
ben çeşitli kurabiyelere bayıldım keşke neli olduklarını yazsan iyi olur
seni çookkk öpüyorummm

GÜL DOĞAN dedi ki...

İzgün'cüm hepsinin adlarıyla beraber tariflerinide paylaşıcam canım.

 
Gül'ün Kurabiye Evi