23 Ağustos 2010 Pazartesi

YALANCI TAVUKGÖĞSÜ

Ramazanda iftar sonrası için sütlü tatlıları tercih edenlerdenim ben.Bu yalancı tavukgöğsüde bizim evde sevilerek tüketilir.Umarım sizlerde beğenirsiniz.
MALZEMELER:1kg süt
1 su bardağı şeker,
2 yemek kaşığı un,
2 yemek kaşığı buğday nişastası,
125 gr margarin,
1 damla sakız.
YAPILIŞI:Ben süt soğukken içine unu,şekeri ve nişastayı koyup iyice karıştırıp ocağa öyle koyuyorum.Karışım ısınmaya başlayınca yağ ve damla sakızını ilave edip kaynayana kadar pişiriyorum.
Pişen tatlımızı soğuyana kadar mixer ile çırpıp,altına çok az su konmuş cam tepsiye döküyorum.En az 3 saat buzdolabında bekletip üzerini o an ne varsa onunla süsleyip servis ediyorum.Afiyet olsun:))

10 yorum:

ZUHAL dedi ki...

Gül hanımmmm ellerinize sağlık.çok lezzetlidir eminim.Bir kaşık alıyorum.Sevgilerrr....

ZUHAL dedi ki...

Gül hanımmmm ellerinize sağlık.çok lezzetlidir eminim.Bir kaşık alıyorum.Sevgilerrr....

umutluhayat dedi ki...

nefis görünüyor.ellerinize sağlık

anneanneninemekleri dedi ki...

Sütlü tatlılar ramazan da hafif olduğu için tercihim.Elinize sağlık.

Pastane'den dedi ki...

Gül tatlı harika olmuş ellerine sağlık
süslemesi de çok zarif senin ellerinden çıktığı belli
öpüyorum seni

Oznur dedi ki...

ellerine saglik canim en cok sevdigim cok hafif sutlu tatlidir

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

en sevdiğim tatlıdır.yalancıda olsa harıka bır lezzet ellerıne sağlık Gül.:)sevgiler

kalpkurabiye, deniz dedi ki...

ablacığım ellerine sağlık..
en sevdiğim tatlılardan tavuk göğsü:))
nefis görünüyor:))
sevgiler..

CAFE PEPELA / Tavuk Suyuna Çorba Tadında dedi ki...

Bayılırım,ellerine,gönlüne sağlık gülüm..
Muhabbetle

GÜL DOĞAN dedi ki...

bana böyle güzel yorumlar bırakan ellerin her birine tek tek teşekkür ederim.

 
Gül'ün Kurabiye Evi